Tidiga morgnar :/

Nu är jag redan helt slut av de här tidiga morgnarna, innan jobbet, och de en är en ständig kamp att inte somna framför datorn här. Och för att inte tala om att kliva upp ur den varma sängen och med en underbar mike i, not easy!

Igår var vi och kollade på Ice Age 3. Jag, Mike och alla andra 5-10 åringar i stan. Och jag tycker så himla synd om den söta saken med valnöten! Hur gullig får man bli? Och nu mammutbebisen, man bara smälter. Filmen var helt okej, mer än vad man kan säga om trean igår kväll :@

Var de någon mer än jag och Mike som hade störningar på trean var 30:e sek ? Så himla drygt! Vi, eller jag (A), missade Paris Hilton, men tack och lov går den i repris på söndag kl 17:05. thank god!


Jag ? Det är då bra nära i allafall!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback