Tillbaka på jobbet

Då var man tillbaka på jobbet och de tidiga morgnarna och inget socialt liv xD Fast de stämmer inte helt idag, jag ska ju nämligen möta upp Vanessa ikväll och jag kom på att de är sommarkväll, så vi strosar väl runt lite och sedan sätter oss och fikar eller liknande.

Senare ikväll blir de bara att duscha, preppa och pela kroppen lite, inför spa behandlingen imorgon. Det ska bli sjukt spännande! Aldrig gjort något sånt där och man behöver faktiskt skämma bort sig ibland! Det ska alla göra, tyvärr så tillåter ju inte alltid plånboken.

Ser ut som att de kommer bli en halvlång dag idag, vilket jag är glad för. Då hinner jag bada och grejs när jag kommer hem :) Kanske läsa lite? Känner att jag fått tillbaka min läsarglöd nu på sommaren då man har tid med annat än skolans böcker xD nu i höst blir de matte för fulla muggar ist ;)

Ska försöka komma ihåg att ta några bilder ikväll eller dagens outfit! Jag försöker bli bättre på det där, jag glömmer nästan alltid kameran dock och då blir de svårt!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback