Time for love

Nu är de som sagt en månad kvar tills jag och mike åker på en romantisk spa-natt i Stockholm. Jag har precis bokat idag, och väntar nu bara på bekräftelsen. Har ju såklart också lite extra önskemål :P specialbeställningarnas drottning kanske?

Direkt efter jobbet, ska jag kila iväg och skicka iväg två till grejer jag sålt på bloppisen  och sedan börja diska, innan mike kommer hem och jag ska få en riktigt massage! Min rygg håller på och dör av det här jobbet!

Tänkte i allafall bjuda på lite bilder på rummet, spa:t osv.


rummet, med en liten inglasad fransk balkong.


badrummet


relaxavdelningen


bastu

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback