Vilket totalt misslyckande!

Min joggingtur blev snarare skynda hem innan regnet dödar dig!

Med 3 lager kläder och ipoden noga instoppad var jogginghumöret på topp! Och ut i ösregnet begav jag mig. Jag hann ju ungefär till boulognern, där jag tänkte springa, men där var allt lera och pölar! Tänkte då springa mot konserthuset, men då fick jag så mycket vatten i ögonen att linserna inte kunde sitta på plats och de började göra rejält ont!

Så jag fick kuta hem och få av mig alla blöta kläder. Och nu blir de istället ett varmt bad och läsa bok och passa på med lite hårinpackning ! :)


såhär fin var min tröja efter knappt 10 minuter ute.

kommentarer
Postat av: mike

hallå dära snygging;) ser "VÅT" ut;) haha! älskar dig så enormt mycket min älskade älskling:) hoppas du såg min lapp ;) kommer snart hem! förresten spana in min nya heather jag har gjort nyss HÖHÖ Älskar dig! du är min föralltid

2009-07-09 @ 17:02:59
URL: http://mikeeriksson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback