What's hot and What's not?



1. Solbränna
Vilket väder vi har haft, och visst är de mer än jag som tagit mig ut och solat en snabbis? Det måste vara de allra bästa med sommaren, inget får en att känna sig så snygg som en fin bränna!

2. Kärlek
Jag vet inte om de är vädret, eller de faktum att jag och mike firar ett år snart, men visst känns kärlek riktigt inne? Nu på sommaren ser jag varje dag massa gulliga par som sitter och myser i boulognern eller på något fik/uteservering, och visst är de fint? Känslan att vara kär slår allt och är alltid hett!

3. Smoothies
Min förkärlek till smoothies blir extra stor nu när sommaren är här! Vad är godare än en kall smoothies på fiket eller hemma i soffan i värmen? Och även i kylan såklart. min favorit finns på Wayne's och är gjord på apelsinjuice, mango och hallon.



1. Lågkonjunkturen
Nu är jag less på de dåliga arbetsmöjligheterna och höga priserna! När t o m h&m hänkar på är de illa! Nu får någon någonstans som sköter sånt där skit fixa det, nu är vi less! Bra jobb och billiga kläder åt folket tack!  

2. Rökning
Det värsta jag vet är när man går på stan och någon framför en bestämmmer sig för att röka, och allt kommer på mig. Jag hatar verkligen rökning och jag har inte bettt om att få massa rök i ansiktet. Dessutom är de jätteäckligt och mycket mycket farligt. Nej, nu lägger vi av med rökning och kör nyttigt kom igen!

kommentarer
Postat av: jennifer

Håller helt och håller med din dissa och hissa lista :D

2009-08-04 @ 15:33:02
URL: http://ruckis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback