Årets första dopp!

Måste bara börja inlägget idag, i stil med de senaste inläggen: Vilket väder vi har! Det är helt fantastiskt och äntligen börjar brännan sakta, men säkert smyga fram!
 
Jag och Mike har idag varit en sväng på Strömsbrobadet och jag tog mig sommarens första dopp! Väldigt kallt var det, men ack så härligt! Efter att ha stekt i en timme så är man ju ganska varm och vattnet känns grymt kallt.

Nu har vi alldeles precis gått till Willys och handlat lite och fått oss lite motion på köpet! Och ikväll blir de mera. Kl 7 så ska vi iväg och bowla har mike fixat, där blev jag imponerad! Att han fixat bana och allt själv, det trodde jag inte! Alltid härligt att bli positivt överraskad.



nu var det längesen man bjöd på en egobild :P

kommentarer
Postat av: Erika Karlsson

jättteeefin bild raring!

2009-06-29 @ 22:25:39
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback