Besöksrekord :)

Igår blev de ett besöksrekord med unika visningar! Blir man alltid extra glad för!


Idag pallrade jag och mike oss till boulognern igen, eftersom vädret är helt underbart :) Myste på filten, köpte med oss baugetter & frukt, spelade lite kort och läste lite. Nu börjar bikinilinjerna synas lite på lilla blekfisen jag xD Det gör alltid min dag!

På vägen hem såg vi så gulliga änder och jag hade inte ätit upp min macka helt så dom fick sig en måltid, sen ville mike joina dom, men då flydde dom lite ;) Jag var stolt fotograf..

Nu gick nyss mike till körskolan för "risk 1an". Och jag väntar på 1000 sms från honom den närmaste timmen! Själv stog jag i fönstret och beundrade vilken snygging jag har! och snart blir de en dusch.






kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback