Brännbollsturnering i boulongern någon?

Idag har hittills varit en ganska trevlig dag :) Imorse blev de frulle och fixning och sedan bar de av! Vanessa och Matilda svängde förbi och vi begav oss för att kolla på brännbollsturneringen i boulongern, eller jag ville mest spana in min snygga kille ;) I deras heta lagoutfits! haahahahah! dagens skämt de där med snygga lagoutfits, men som dom säger: byggare är snyggare! finns de något sexigare än lite skitiga snyggigar i byggbyxor, OCH dom kan laga saker? muuuums!

Efter att ha kollat på mikes första match begav vi oss in till stan och glottade runt lite på saker vi inte har råd med förens studiebidraget, men man får väl drömma? Och nu är de snart engelska! och jag har precis lagt ut de första bilderna från balen (se inlägget nedan).

Har även invigt lite nya kläder idag! :) Alltid lika roligt! Har idag invigt min jeansjacka från Gina Tricot och mina gladiatorskor från Din Sko, som är värsta stora har jag märkt eller så kanske mina fötter krympt?  i wiish kanske. 

 

dagens outfit.


Blus & Jeansjacka: Gina Tricot
Shorts: Eget omsydda till shorts från gamla byxor! :)
Skor: Din Sko



min älskling mike i deras outfits ;) byggare är snyggare!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback