Hot or Not?



Målade naglar
Naglar i alla färger! Min favorit är såklart svart, passar alltid, men även rött, knallrosa, blått you name it! Nu är de färg som gäller!

Iphone
Jag är så nöjd med min Iphone, speciellt den helt underbara sms funktionen och upplägget med sparad sms-historik. Visst vill alla ha en Iphone ;)




Genomskinliga Leggings/Tajts

Ska du ha tajts eller leggings på dig, ha ett par som täcker! Inget är så osexigt som när de lyser igenom tajtsen. Ingen vill se din röv eller dina trosor, så ta något som täcker nästa gång. Eller kanske t o m en tunika ?

Små solbrillor
Är de något jag verkligen inte tycker är hett är de små solbrillor, sånna där svarta. De ser ut som personen som bär dom går runt och försöker vara snygg, typ ingen är snygg i solbrillor. Därför ska solbrillor vara så stora och fula som möjligt, de är ju det som är hela grejen! Älska myggbrillor! Du kanske t o m vågar prova några i färg eller roligt mönster? Go for it!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback