Husmor Jessica :)

Ja, nu spelar jag husmor för någon timme! Mike är iväg en sväng så jag har passat på att baka en kladdkaka ;) (ber till gud att den blir ätbar). Tänkte överraska honom med den när han kommer hem, han får ju lida genom SYTYCD 2 ggr i veckan så då blir de mys medans. Jag ska alldels strax plocka ur den ur ugnen och springa ner till Konsum och köpa vaniljglass, mums!

Blev dock lite provosorisk bakning, då jag fick skippa vaniljsocker och vi har häller ingen bytta så jag fick vispa ihop allt i en kastrull :P Tack och lov hade vi i allfall en långpanna och alla ingredienser! Så det löste ju sig ändå.

Håll tummarna att den blir god och mike blir glad med mig :)


jag verkligen älsklar kladdkaka (A)

kommentarer
Postat av: matilda

skulle man kunna få en lite bit? ;)

2009-06-30 @ 19:32:42
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback