Idag bjuds de på mycket!

Idag har varit en härlig dag :) Jag och Mike är nu hos farmor och farfar och har grillat med dom och pappa, malin och systrarna. Nu snart är de dags för efterrätt men jag tog mig en tur på datorn först och snodde farfars bilder från balen.

Senare idag ska jag och mike bädda ner oss i soffan och kolla på film och mysa med popcorn och allt :)

Nu tänkte jag bjuda på massa bilder från balen och i nästa inlägg kommer massor av bilder från dansuppvisningen innan skolan slutade. Ja, jag vet att de är väldigt sent men jag fick dom först idag så jag lovar att jag delar med mig till er direkt jag får saker :)















kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback