Jag är ju lite efter då, men bara liiiiiite!

Ja, man måste ju säga att gällande krogen är jag bara sådär lite efter! xD Jag har som sagt förr inte varit ute på krogen så mycket och de har inget att göra med att de inte är kul eller att jag inte är singel, som många kanske tror. Kan meddela, här och nu, att så är inte fallet. Att gå ut på krogen är något jag tycker är jättekul! men de är en sån sak som bara är rolig ibland,  och inte hela tiden. + att krogen suger 2 av 4 helger! Och om ändå gävleborna kunde fatta att man måste dra igång tidigare än 00:00!

Ja, tillbaka till varför jag är efter i krogscenen. De senaste gångerna jag varit ut har de spelats jättemånga bra RnB låtar och alla stå och sjunger......utom jag. Jag har ju totalt missat all ny musik på krogen,eftersom jag har haft ett litet uppehåll nu pga av mycket i skolan som lär prioriteras, men nu är de sommar och på fredag äre studenten! paaaaaaaarty!

Nu har jag i allafall fixat lite bra krogenmusik bl.a

Get your money up - Keri hilson feat. Keyshia Cole & Trisha
Black Eyed Peas - Boom Boom Pow

och även massa mer keri hilson och Esmee denters! :)

Jag önskar att jag kunde dra upp ett Youtube klipp, men min nya favoritlåt är helt klart Energy - Keri Hilson. Den har varit med i ett the hills avsnitt. Och på tal om de hills, jag såg de sista avsnittet idag! :'( Såklart började jag gråta! De är ju för bra och jag dör av att Lauren ska hoppa av serien, de är ju hon som är serien! Nä, nu ska jag beställa hem alla säsonger så fort vi får tillbaka på skatten! :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback