Shit, jag är vuxen snart :O

Jag har nog fått mig den största realiychecken to-date idag! Jag var nyss in på min bdb, där jag precis blivit vän med min lilsyrra! Kan ni fatta? min lillasyrra har bdb, ..... jag som forarande förvånas att hon kan läsa (A) Om hon har blivit så stor, hur gammal är inte jag då?

Jag börjar ju nästan känna mig som en pensionär här borta! Hade fått massa kommetarer av syrran min och gud! Vad stor hon har blivit! För mig kommer hon alltid vara lilla saga, kanske 5 år gammal ungefär! fast hon nu är 9år!  Hon har blviit så stor så fort och jag tycker att jag fortfarande är 15 och går i högstadiet, fast de gör jag ju inte ;)

Jag ska nu börja tredje året på gymasiet, jag ska ta studenten nästa år och jag ska börja jobba :S men herregud hur ska de gå till? Jag är ju fan snart vuxen! En riktigt rolig, men samtidigt skrämmande tanke. När växer man i åldern? När inser börjar de känns att man är 18 ? Klart jag vet att jag är 18, men jag känner mig ändå liten :P

Hur känner du för att bli äldre?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback