Slickcity!

I lördags efter föreställningen tog jag och Vanessa oss en tur ut på Slick, i det grymt sköna vädret! Var ju helt klart en tropisk natt och våra shorts höll sig fram till kl halv 3 och de var dags att ta sig hem! Då var de lite småkallt måste jag erkänna, men vill man vara fin får man lida pin!

Var en så soft kväll att jag knappt tror att de har hänt. Dansföreställningen gick jättebra, och jag lovar att komma med bilder så fort jag får dom, och sen blev de den bästa utekvällen någonsin, förutom rejält ont i fötterna! de bästa med kvällen var nog inträdet, visst ser vi ut som 23 Vanessa? de trodde iaf alla andra ;) haha! Dröjer väl inte länge förens man gråter om någon tror att man är äldre än man är!


Jag och Vanessa :)


Outfiten för kvällen, matchande shorts och gladiator skor ;) I'm feeling hot, hot hot!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback