solkåt?

Kan de vara så att solen äntligen har valt att hälsa på oss här i Gävle också? TACK är allt vi gävlebor säger innan vi kastar oss ut i solen som kåta tonåringar som ska få sex ;)
Vi i Sverige är säkert jordens mest solkåta människor! Så fort de är sol här så ska man ut! Inne finns inte ens. Vi är ju samtidigt dom som uppskattar de mest också. Sen är vi ju lite konstiga ändå..... Är de midsommar ska man sitta ute! så är de! Skit i om de är snöstorm eller spöregn, de är ju bara midsommar en gång varje år!

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i en dusch innan jag beger mig till punkt26 där Mike jobbar idag :) Hoppas på att hinna lite småsaker idag också. Kolla jobbet, fylla på bredbandet osv.

Senare kommer de en dagens outfit! ;) De vill du inte missa ;)



mitt öga :) I'm watching you ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback