Utekväll, målning,nyttiga Jessica och mycket mer! :)

Nu var de ett tag sen jag uppdaterade, och de är tyvärr eftersom vi inte har hunnit få internet till lägenheten, så nu passar jag på när jag fått tilgång till de ett tag :) och såklart blir de mycket mer i veckan för då kan jag använda skolans :)

I torsdags blev de utgång(!) inte de vanligaste för men kände för att gå ut och röra lite på mig, även om jag gäspade mycket under kvällen (A) Vi började hemma hos mig och mike (härligt de känns att säga) blev jag, Vanessa, Erika och även Sandra, som jag upptäckte bor mittemot mig! Blev slick igen, men var inte lika bra eftersom johan inte spelade nere och jag tycker om de han spelar så, men de fick duga för kvällen ;)

Igår så blev de en fixar/mysdag :) Vi målade färdigt vardagsrummet och nu väntar vi bara på soffan. Vi har även börjat med sovrummet så till näsa helg är de färdigt också, och då kommer de bilder!

Ja, nyttiga jessica sa jag också! Jag har börjat käka lite nyttig frukost med Kelloggs Special K och färsk kiwi. Så jukt gott är de på morgonen! mums!



blir tyärr ingen bild, då de här internet är för segt xD men på måndag kommer de! och kanske även imorn :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback