Vi fick en nattgäst.....

... I form av bella! :) Nu är de tur att man bor i stan och har en soffa att låta vännerna krascha på!

Igår var jag som sagt förut och firade bella, som fyllt 18 :) Var jättemysigt! Vi käkade, lekte lekar och sen drog några av oss ner till Slick :) träffade massa folk jag kände, och sällskapet var grymt trevligt! Man kan ju lungt säga att vi dansade loss ganska rejält ;) och mina fötter är tacksamma att jag tog gladiatorsandaler, ist för klackar! och jag med för den delen.

Idag började dagen med några sex and the city avsnitt med bella och sen tog jag och mike en sväng på stan och fika med amanda :)

Imorgon bär de av till Ockelbo marknad och sedan grill hos mormor och morfar ute i stugan. Mike vill så gärna dit! Han är ju helt galen, som frivilligt sätter sig i skogen. haha. Firar 10 månader gör vi imorgon också!




några i gänget :)

 
 

kommentarer
Postat av: Bella

Tack så mkt att jag fick krasha hos er inatt och tack igen för en underbar kväll! :D

Kommer som sagt upprepas flera ggr ;)

vi ses snart, puss på dig!

2009-06-27 @ 00:39:57

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback