Vilken jävla överrskning! :O

Idag har de omöjlga hänt! GRATTIS MIKE OCH JOHAN! Ni lyckades totalt grundlura era brudar. De är inte de lättaste. Är sjukt imponerad att Mike lyckades hålla allt hemligt. Jag var totalt ovetande tills ögonblicket vi mötte Vanessa och Johan! Man kan lugnt säga att jag blev helt och totalt chockad!

Jag trodde helt att vi skulle bowla och när vi når bowlingen så kommer Vanessa och Johan, och Vanessa lika förvånad som jag ;) Vi som skulle styra upp en parmiddag och så har våra pojkar gått ihop och fixat allt och överraskar oss totalt. Jag trodde jag skulle till bowling och hon till max, ist har vi världens härligaste killar och fick mezopotamya och film med godis :)

MYCKET TREVLIGT! :)



mezopotamya, underbar träkolsgrill på söder :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback