äntligen fredag!

yes, nu äre helg igen och äntligen fredag är väl tanken som alla tänker, om du inte ska jobba i helgen då kanske :) Till allt finns ju undantag, men majoriteten kan vi säga?

Idag har skoldagen gått så himla segt! Var själv på Nk lektionen på 2 timmar imorse :/ men sen på matten fick jag sällskap av erika :) under lunchen också! De var inte igår kunde vi lungt konstatera när vi pratade om de goda tiderna och de var typ ett år sen de tidigaste! fy vad gamla vi börjar bli! tänker tvinga na att skita i vita månaden och komma ut på goya den 14:e då jag ska dit med Vanessa :)

Nu i helgen blir de mycket mys och kanske lite annat roligt, men inge krogen. Blir typ 4 helger i rad om jag går nu och de vill jag inte, så jag håller mig i helgen och myser med mike som är de jag vill göra :) Blev ju så mkt födelsedagsgrejs förra helgen. Nu är de bara du och jag <3

hoppas er helg börjar lika bra som min! Vi hörs imorgon ;)


kommentarer
Postat av: Erika Karlsson

jag är nog lättövertalad ;) <3

2009-03-07 @ 14:19:02
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback