Är våren här ?

Ja, de får vi för guds skull hoppas på! Nu är vi trötta på snö, kyla och slask! Nu vill vi ha värme och sol :) De förtjänar vi eller hur ? Vi svenskar uppskattar väl solen mer än någon annan ? Så fort de är sol ute fram mot sommaren är varenda jävel ute i shorts och hänger nere på stans alla ställen. Max en timme efter solen kommit är vi ute, framme och njuter för fulla muggar. Så snälla, ge oss lite sol?

Idag får bli en lite plugg/kolla på film dag :) Tänkte göra lite olika småläxor jag har, kolla på nya OTH och GossipGirl avsnitt, som ÄNTLIGEN har kommit. De har man väntat en månad på nu kan jag lova.

Nu skinde solen så fint när jag kom hem, ska gå en tur med maggan lite senare kanske och sen ska jag smaska sorbet med datorn i sängen. myspys med mig själv kan man säga :)

Har precis försökt fått ihop schemat för mig nästa vecka och de blir INTE roligt kan jag lova :/ Har så sjukt mycket att göra och så missar man såklart grejer man vill göra också.... de lyckas alltid komma vid fel tidpunkt.



gullmaggan :)

kommentarer
Postat av: Erika Karlsson

haha guud vad hon är sööt :D

2009-03-18 @ 17:44:06
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback