dåligt, jag vet!

Nu har de vart dåligt med uppdatering senaste dagen (A) förlåt, men har man mycket mysigt att göra så tar man hellre det, eller hur? :)

Igår åkte jag först ut till mike efter skolan, tog de lungt en stund och sen fick vi pengar att äta ute för, så jävla skönt så vi tog bussen hem till mig och stannade en stund på stan och köpte ett kilo godis! typ allt ligger kvar, eller ja kanske ngt hekto mindre^^ Vi blev så slut och mätt på den goda pizzan vi käkade innan och coca cola såklart ;) 

Imorse klev jag upp tidigare och fxade naglarna, det behövdes, och sen gjorde jag frukost åt mig och mike :) drog upp pojken och så mös vi och käkade och kollade på The Hills <3

Nu är han en sväng på stan och jag har precis duschade och ska snart smörja in mig lite. Ska ju ha stickade strumpbyxor, men mjuk och len om benen kan man ju vara ändå! Hur mycket snyggare känner man sig inte med nyrakade ben? ;)

Ikv blire party och sen troligen hangloose! :) puss på er sålänge!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback