Längsta dagen ever!

Jadu, torsdagar kan man lugnt säga inte är en favorit av mina..... usch och fy! De enda bra med idag var att historialektionen var inte och vi hade jazz båda lektiorna :) Vi har verkligen kommit jättelångt på vår dans och de känns jättebra, eftersom föreställningen är om 3 veckor. Låter mycket kanske, men eftersom inte alla lektioner är jazz och livemusik är jättesvårt så tar de tid :)

Hade även naturkunskap då jag och olivia kollade på lite olika celler i mikroskopet, bl a mina celler från insidan av kinden! Var fan lite läckert, även om de ser ut precis som hos alla andra typ^^ Man kunde se cellkärnan t o m. inte något man får göra varje dag kan man ju lätt säga.

Tog massa bilder med min iphone, men jag orkar verkligen inte lägga in dom just nu (A) så jävla lat är jag, jag vill verkligen inte kliva ut från täcken och sängen eftersom de är svinkallt här inne :( Mike är inte här och värmer och jag saknar han redan, fast vi sov tsm. men tack och lov så kör vi helhelg nu :) Ska åka dit imorgon efter skolan och vara där all weekend :) ska bli så mysigt kan jag lova!

Nu har jag kollat på tv en stund, käkat lite bullar (A) och snart ska jag lyfta på arslet och ta mig en dusch. Var så längesen jag hade lockigt hår så blir de imorgon, om du ville veta ;)


mina egengjorda amerikanska chokladmuffins med glasyr och jordgubbsströssel, muuuuums!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback