matteprov, hjälp! :S

Nu jäklar närmar sig matteprovet, men känns som att de kommer att gå bra :) Jag och Vanessa pluggade en timme idag efter lunchen, vilket team vi är med matteplugg! ny tradition?

Lämnade in mina jeans för lagning idag, sen var jag in till pappa också, som berättade att jag skulle få min balklänning betalt, så känns jätteskönt :) Fin skjuts blir de på balen också! Ska bli så kul! Vill att de ska vara maj nuuuu!

Händer mycket roligt här snart känns de som :)  Rolig period framför en, och varje dag som går närmare sommaren känns viktig! Jag vill verkligen ha sommar nu! Men de är jag nog inte ensam om kan jag gissa.

Har hänt mycket i helgen, men orkar inte skriva allt. Nu ska man lämna den stressiga veckan som varit! Den här veckan har börjat riktigt bra! Svenska provet gick 1000ggr bättre än väntat och om matteprovet går bra är veckan gjord :)


snodde de här collaget från Vanessa :) I like it!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback