myssöndag :)

Idag har de varit en så mysig söndag :) Jag och mike har knappt tagit oss ur sängen, men ingen som klagar ;) haha. Har kollat färdigt på passengers och sen kollade vi på Barnhemmet, som var superbra!

Kajsa och maggan har man hat sällskap av också! Alla i min säng, jag och mike med kajsa mellan oss under täcket, å gullig så nu kan inte ens mike säga nej ;) Vi såg världens gulligaste ekorre också! Imorse, när jag fick upp mike tidigt kan jag lova, hoppade den i träden utanför mitt fönster, så sjukt söt :) så synd att dom är så jävla elaka djur bara, kan man ju inte tro!

Nu är mike gullig och går ut med maggan, eftersom jag mår lite illa :/ Har blivit att kollat på Wipeput nu också, var fan roligt ju! Skulle aldrig våga göra de där sakerna. fegis kanske man kan kalla de (A)

Känns som alla par går mot jobbiga tidernu :/ Så här efter vinten är de väl ingen som är på tiptop humör^^ och jafan jag hatar nog vädret mest av alla, men förutom de så känner de ju skönt :) Nu har man fyllt och sommaren är på väg! sommar, sommar, sommar! sen så är de ju ruggigt skönt att få längta att spendera sommaren med mike :) Bara sola och njuta. Nu har de bara varit mörkt och kallt så nu vill vi har värme så man kan ha picknikar och ligga ute i solen och prata hela dagarna.



 


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback