not for me, unfortunatly :/

 Blir ingen tatuering för mig så nu är jag lite less :/ Den går inte att göra i den strl jag vill ha så kan inte ha en text överhuvudtaget :/ har ju sett andra med liten text, så jag ska kolla upp de där men men :/ de tog mig ju bara två år att hita något jag ville göra, får man börja om igen då...

Idag har jag bara varit i skolan annars, nu är vi helt färdiga med vår egen koreografi vilket är jätteskönt :) Nu lär jag bara koreografera mitt solo i dansen, orkar ine improvisera. Då vet man aldrig hur de går ;)

Nu har jag precis käkat lite, ska kika lite bloggar nu medans jag väntar på att mike ska komam från gymmet och då blir de mys och film. <3


var de inte underbart väder idag ? :) bild på min gumms kajsa som håller mig sällskap när inte mike sover här, dom nätterna är inge roliga :(

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback