OLW - för att vi älskar de goooooda! (8)

Jadu, OLW - visst är de gott? Jag är en redig sucker för OLW's Cheese Doodles, Cheese Balls kan jag skita på sig, de är krokarna som gäller ;) Jag verkligen älskar de, men de är inget man köper varje dag, eftersom de dryper av fett^^ men äre helg så är de ju! Måste ju fira att jag äntligen kan äta igen! HALLELULJAH!

I helgen har jag och mike verkligen hade en myshelg :) Även om jag knappt kunnat pussats, men kan nu meddela att de är no problems längre! tack och lov.  Idag har vi bara tagit de lungt och nu är mike inne hos Axel en snabbis och jag sitter vid datorn (A) Skönt att få blogga lite och checka sidorna och mailen, man får ju nästan abstinens besvär! eller är de kanske bara jag ?

I veckan är de mycket som händer kan jag lova! SAMBA BRAZIL kl 18:30 på Konserthuset den 28/3 (lördag) övningar, intensivdagar och genrep hela veckan och hela lördagen :) Tack och lov har jag nog löst mitt maskeradproblem med att vara playboy bunny, allt sånt har jag ju redan. Måste bara beställa nätstrumpbyxor, så får se om de blir se :)



muuuums!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback