träningsvärk nästa?

Ja, de känns som att jag kommer ha en redig träningsvärk imorgon! Idag var första dagen på gymmet, hälsostudion, och jag körde bröst och armar! Fyfan vad jobbigt de var, men känns skönt! Känns verkligen som man gjort nytta idag.

Var och tränade med Mike och sen begav vi oss hem till mig :) VI unnade oss att käka på Amigos också! mums är allt jag kan säga. Sen har vi myst hela dagen och kollar på filmen Cadillac records, med bl a beyonce.Den var helt okej, men lite lång. Nyss åkte mike hem, aldrig roligt, så nu ska jag ta och kolla alla här på datorn och sen ska jag läsa lite på min eng bok innan vi kör godnatt samtalet :) kan inte sova utan de!

Nu blir de kika lite på Gordon Ramsey's cook-along live :) älskar alla hans program.


unnade oss även godis, vilka fläskisar vi är ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback