världens drygaste torsdag!

Idag har då inte varit en trevlig dag :) Eller, skolan var ju som vanligt såklart, och dansen gick bra! Nu är man verkligen pepp på konserthuset på lördag!

Kom nyss hem, eftersom nk:n höll på länge idag. Nu ska jag sätta mig och käka ett äpple, med nutella, ja de är gott! don't knock it 'tll you try it! Sen blir de plugg till matteprovet, om jag kan få huvudet runt additionsmetoden^^ Sen ska jag även ta och läsa engeska uppsatserna. Rolig eftermiddag va?

Imorgon är de första genrepen och mer slip på öpnningen och avslutningen! Ska bli roligt :') Vi får tack och lov gå på mattelektionen på förmiddagen, sista innan provet! :S hur ska de här gå ? På söndag och måndag blir de råplugg! har ju mer engelska också, shit! :S


dagens oufit :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback