100 % me!

Ja, nu sitter man här i sängen. Mike har åkt och fiskat och jag ska snart dra ner mig en snabbis på stan och göra några ärenden. :) Snart kommer mitt löshår i också! Gud vad jag längtar. Okej, då har jag fake hår, även om mitt är nästan lika långt men allt annat: 100% JAG! :)

Jag har t o m slutat använda smink helt typ :S Helt sjukt! men de känns så jävla skönt! Okej, klart jag inte går på krogen utan smink, hallå?, men annars använder jag de aldrig. Naturligt är finast :) Gör det du också! Prova att gå utan smink en hel vecka eller så. Det är jättejobbigt i början, men nu kan jag knappt ha smink. så obekvämt och jobbigt!  sen när man tränar som jag gör så är de ganska svårt att ha de hela tiden...

Nä, nu ska jag hoppa in i en dusch :) vi hörs senare!


supergulliga, mn jobbiga maggan ;D Ska hon få sig en promenad kanske?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback