Bal, baby ;)

Ja ikväll är de dags för studentbalen, som mike typ frågade mig till i höstas är äntligen här :) Ska bli riktigt roligt och bra att jag kom på nu att jag måste fixa lite på klänningen och jag vet inte hur jag ska göra de! :S men men, de löser sig!

Har sovit till 11 idag kan jag meddela och de är bra gjort av mig som egentligen är ganska pigg på att gå upp i tid, men dansföreställningar tar musten ur en totalt! Ganska skönt att slippa den som är idag faktiskt! Kom och kolla på lördag vetja! Kl 19:00 på Teater Norra :)

Nu bär de snart av in i en mycket väbehövd och skön dusch, men först ett avsnitt av the hills!
Vi hörs senare!


invigde mina nya converse nyss :) så jävla sköna!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback