datorlös i två dagar! :(

Här kommer svaret på varför jag inte har bloggat på 3 dygn nu, tror jag? I onsdags morgon lämnade jag in min dator på lite fixning och fick tillbaka den idag! Så jag har tyvärr inte kunnat bloggat! Riktigt jobbigt, eftersom de hela tiden dyker upp roligt bloggmaterial när man inte kan blogga.

I onsdags var jag och Mike och käkade och bowlade med min syster Saga, om precis fyllt  9! Kan inte fatta att hon börjar bli så stor! Lika lång som mig snart xD
Igår blev de myskväll för mig och mike,var sjukt mysigt med gotta och kvartsfinalen i ishockey! Ska i se semifinalen idag ? det ska jag iaf :)

idag har jag haft en skön skodal, då jag började 12 p g a de andra Eng B nationella, som jag gjorde förra året! Gud vad skönt de var att slippa! Istället kommer matten på tisdag :S men man har ju 4 timmar, så gott om tid kan man ju lungt säga.

nä, nu blir de en dusch och ikv ska jag iväg och kolla på mike ;)



min underbara lilla dator är back! <3
(dell XPS M1210)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback