Den dagliga timmen :)

Jag och Mike kom precis hem från min dagliga promenad på ca 1 timme :) En skön och okej träning som man alltid kan klämma in! + att nu på sommaren är de ju en hel del skönare än på vintern. Sen brukar ju maggan få hänga med också, när mike inte är här ;)

Nu ska coca-cola tönten åka till ICA och köpa just coca-cola, medans jag uppdaterar och tar mig en kiwi. Köpte en korg häromdagen och det är ju så gott!

Mitt, Vanessas och Bellas möte om PA-arbetet gick jättebra idag :) Började med ett upplägg på vad som kommer behövas etc. Tog ca 2 timmar! Sen joinade Nelly oss också, så de blev ju en timmes prat också (A)

två kiwi om dagen är nog det perfekta snacket :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback