håltimmar = not cool

Nä, håltimmar är väl inget vi älskar, eller? Åkte som vanligt in till Svenskan imorse och fick reda på att vi inte hade ngn dans, vilket betyder håltimme till 14:00 och Eng C börjar, där jag ska redovisa min book analysis :S shit! håll tummarna för mig nu när jag drar ner med bussen snart.

I eftermiddag blir det en råpluggdag, med bloggpauser ofc ;), och sen en långpromenad med maggan följt av project runway! sen lite mer matte, och sen de dagliga kvällssamtalet med Mike. Nu har vi sovit ihop 5 nätter i rad så jag fattar inte hur jag ska palla att sova själv idag :( de finns fan inget värre! även om Mike kan snarka ibland ;)

Nu blir de öva lite inför Engelskan och så hörs vi senare!


engelska boken jag läst, rekommenderas starkt!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback