Intensivvecka :)

Och då var intensivveckan igång!
Och lätt är de sista ordet jag skulle välja, men kul! Idag hade vi jätteroligt när Maggie kom och vi fick prova våra outfits till baletten xD SHIT är de enda jag säger! Fyfan vad jag skrattade och lekte som småbarn. Vilken grupp vi är, helt underbart!

Och imorgon är de yttligare en jobbig dag med träning mellan 9-17 :) Senare bär de av till citygross med matilda och handla mat. Ska även färga hennes hår! Skulle velat slinga mitt överhår också, men jag tror inte jag hinner eller orkar... Är helt slut! och imorgon är ju en speciell dag, jag och mike firar 9 månader!



jag och nelly på repet idag.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback