Kändes som att vinna på lotto!

Okej, jag har aldrig vunnit på lotto, eller räknas bingo lotto när man var 12? Hur som helst, igår kändes de verkligen som om jag vann på lotto! Jag har velat ha The hills dvd boxarna jättelänge och har äntligen bestämt mig för att köpa dom på nästa lön, så får jag reda på att de inte längre säljs i sverige! :(

Har letat efter jättemånga sidor från england, där man kan beställa och frakten är överkomlig, men de skulle då bli 350kr per säsong och jag vill ha alla 4 :/ Lite dyrt, men så hittade jag igår världens mest underbara sida där alla säsongerna finns för 200kr styck och gratis frakt även till sverige! helt perfekt!

Så nu när lönen kommer ska jag beställa de två första och nästa lön den 3:e och 4:e :) kan de bli bättre? nä, jag tror fan inte de! :)


the hills season 1 :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback