lång dag!

Ja, lång dag är rätt ord för att beskriva min dag! Varit i skolan och haft lektioner som vanligt, idag var de svenska, idrott och dans. Eftersom de var dubbel lektion idag i dans, inför föreställningen så slutade jag 17:00. och när man kom hem väntade Mike med maten ;) Fan va härligt de var!

Idag på idrotten så gjorde jag de sista momentet man måste klara i Idrott och Hälsa A eller vad de är kursen heter. FIck ta en joggingtur i boulongern med pulsklocka, vilket var en aning besvärligt då bandet man fäster runt midjan var alldeles för stort för mig, så jag fick knyta en knut för att få den att sitta kvar! :) men fick 181 i snittpuls och klarade delen med bra betyg, så toppen (Y)

I eftermiddag har de bara varit mys och jag och Mike kollade färdigt filmen Push, som jag tyckte var superbra! varmt rekomenderad!


vår föreställningsaffisch :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback