min sexgud till kille tycker jag är perfekt som jag är!

Gud, vad jag är avundsjuk på Kenza! Hon har nu varit i London, I LOVE LONDON, och alla bilderna på olika platser gör mig ännu mer åksjuk! Vill till London igen! Så sjukt underbar shoppingstad, primark here I come! men man kan ju inte få allt här i världen.

min sexgud till kille tycker jag är perfekt som jag är! Det är helt klart dagens mest klockrena citat och helt klart mycket sant bloggmaterial! Jag och Mike så på en film idag, som jag inte kommer ihåg namnet på, och de är därifrån jag tagit detta klockrena citat! Den ska jag använda nästa gång någon säger något elakt till mig! så klockrent, så klockrent!

Vad har hänt mer ? Jo, igår så var vi iväg och käkade middag hos farmor och farfar: :) Grillade, käkade blåbärspaj och färska jordgubbar! Om man ändå kunde laga mat som farmor! Va skönt de skulle vara, men som sagt man kan ju inte få allt!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, nyduschad som jag är och kolla på lite the hills! Och nästa vecka ska jag även beställa hem första Dvd-boxen :) Då har jag sex and the city och the hills, what more do you need? ;)



i den här fina positionen sover min älsklig jämt! är de inte för sött? :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback