mysfrukost :)

Tyvärr så hann jag inte blogga igår! förlåt! Jag spenderade dagen med Mike i butiken :) Anja jobbade också, så blev tack och lov lite tjejsnack också^^ medans mike satt och drack sitt jävla kaffe ;)

Igår morgon kände jag mig som en extra snäll flickvän och gjorde frukost på sängen till Mike :) Värmde baguetter i ugnen och gjorde hallon/banan smoothie. En glad Mike fick man ;)

Igår på kvällen åkte vi hem till Maria och käkade lite tacos och kollade på robinson och se upp för dårarna! som jag dock somnade ifrån en stund tror jag? Var så fruktansvärt trött! men de gör mig inget, jag är inte så mycket för svenska filmer ändå :)



mums för smoothies <3



detta blogg inlägg skulle ha kommit imorse! men eftersom blogg.se krånglar kommer de ikv! :) 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback