Pensionärspoäng!

Vet inte vilken av alla bloggar jag läser som jag kommer ihåg det ifrån, men nu har jag verkligen skaffat mig lite pensionärspoäng.
Idag har jag varit och storhandlat, jag har sorterat tvätt och nu ska jag ta och städa upp lite innan mannen min kommer hem, de måste ju vara minst ett dussin pensionärspoäng?

Ikväll blir de ännu mer p-poäng! Jag och Mike ska försöka oss på att göra potatis, bea-sås och fläskfle! Ju fler kockar destu värre soppa säger man, men jag och mike vi är ett riktigt team i köket. Anything you can do we can do better ;)

Gud vad jag älskar sommaren! Äntligen är värmen här! Senare i veckan blir de till att grilla själv för första ggn i år! Har grillat lite hos Mike, men nu är de bara han och jag och flintastek! muuums!



rolig bild från sthlm! Mitt bland allt godis och festis kan man köpa kondomer? har man bråttom så har man ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback