Såklart!

Igår ökade läsar antalet ett antal, tack vare mitt förra inlägg, skulle jag chansa på. De är ju såklart att en spännande rubrik drar till sig läsare, så är det ju! :) Blir jätteglad för varenda läsare och jag säger de igen: de är inget fel med att ha stora bröst! Med alla som opererar sig måste de ju vara något många vill ha. if you don't have it, get it ;) haha.

Nu sitter jag på jobbet och har jobbat sen 16:00, äntligen rast! Slutar tack och lov klockan 20:00 och jag är så hunrig att jag tror att jag kommer dö! Hela magen kurrar och snart börjar den göra ont :/ De vill jag verkligen inte, men jobb är ju jobb och måste göras. Är jätteglad att jag går jobba för då kommer de lite extra pengar in på kontot månaden efter, och de tackar väl ingen nej till ?

När jag är färdig ska jag bege mig hem till mig, fick höra att mike möter upp mig på bussen också, skönt! jag hatar att åka buss på väg hem från jobbet. Ja, jag tycker väl aldrig om de, men nu hatar jag de mer än vanligt. De första som händer är MAAAAT! och sedan massa, massa mys och glo på film! Blir nog den nya filmen Push.

Om ni har en stund över tycker jag att ni ska kika in på gävles nya stolthet! singelSTEN. Hans blogg hittar du här.



Pssst! idag har jag inhandlat något så snyggt och underbart att man nästan dör! Imorgon eller på fredag kommer bilder! vad tror du att de kan vara ? ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback