det "råkade" bli ett par .... igen!

Ja, vad kan de vara i luckan efter en dag av shopping? Ett par skor såklart! och såklart från den enda skoaffären värd att handla från i Gävle, scorett. Någon mer än jag som vill ha bianco som finns i Sthlm? to die for!

Idag blev det ett par höga (13cm ofc, inget mindre för mig inte) stövletter. Svarta med tre spännen som går runt. Lite osäker på om jag ska ha kvar dom, då dom gick på 899kr.... mycket pengar, imorgon när jag kommer hem blir det prova med allt i garderoben. Hade tänkt mig svarta strumpbyxor och en snygg klänning? eller stuprörsjeans etc?  dom är ju så snygga! (A)

Idag fick jag även en tidig julklappa av farmor, en kofta från MQ. Har letat igenom hela stan igår och hela valbo idag efter en kofta, och sist, men inte minst, hittade jag den! Vill egentligen ha en kort cardigan med brodyr och paljetter på axlarna, men finns inte här :/ Får kanske fixa en själv? vi har ju hobbex och panduro i allafall...

kommer bilder imorgon, eller till veckan!

Är hos farmor och farfar idag och sover, mike jobbar som vanligt... saknar han så fruktansvärt jämt! men fick precis ett meddelande på facebook som värmde enormt. <3


Jag fullkomligt ÄLSKAR min nya design, vad tycker du ?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback