Äntligen familjen igen!

Äntligen har man fått umgåtts med familjen lite igen :) Det känns så otroligt skönt!

Igår träffade jag ju som sagt tidigare, eller skrivit kanske är mer rätt?, så träffade jag mormor och mamma igår och idag har jag myst hela dagen med farmor och farfar och massa god mat och gotta. mums! Käkade potatisgratäng, fläskfile m.m.

Just nu har jag passat på att ta fram lite info till mitt svenska arbete som jag ska börja med snart :) Ska bli skönt att börja med skolarbete igen, säg vad ni vill, men jag älskar skolan! :)

Vet att det är tråkigt utan bilder, men det kommer såfort jag kan.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback