Det börjar närma sig...

nu börjar det närma sig resan :) Endast 6 dagar kvar! Inte mycket det, och med tanke på hur mycket jag har att göra den här veckan borde det gå ganska fort. Någon som vill byta vecka med mig? innan jag går in i väggen eller något. men nu är i allafall ett prov avklarat och bara att börja plugga på morgondagens.

Annars i veckan händer lite allt möjligt. Studentkommitte möten, jobb, läxor, hemprov, vaccination och mycket mycket mer! skjut mig? Nädå, lite av det är ju faktiskt roligt. Förutom sprutan då, fy för sprutor! Tack och lov att Mike kommer vara där och hålla mig i handen. Det kommer ju ändå något bra av det, THAILAND! :) Växla pengar ska man ju fina tid att göra också...


kommentarer
Postat av: lalala

vart i thailand ska du?

2009-10-06 @ 20:37:53

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback