Hemma i kylan!

and i love it! Ja, inte kylan såklart. De är ju en väldig skillnad på sitta i bikini mitt i natten och svettas på balkongen, än att ligga under duntäcket och frysa! men när jag fryser så kramar alltid mike mig tills jag inte fryser nå mer, och det är en av de bästa stunderna någonsin, och dom vill jag ha!

Idag har jag faktiskt köpt höst/vinter stövlar! Supersnygga lårhöga i mocka från Scorett, såklart!, och nästa vecka blir det att köpa vinterjacka. Det kommer svida i plånboken kan jag lova!

Lämnade in mina skor idag också, blir klara på fredag så jag får nog gå barfota till krogen på torsdag... hur ska jag lösa den då? Kanske får tänka om min hela outfit! den dagen, den sorgen! 'Får ringa sara för lite rådgivning om det krisar allt för mycket!

Har tyvärr inga bilder på mormors dator, där jag sitter nu. men så fort jag kan kommer det bilder! I promise!
kommer bild på skorna också, asap! :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback