I thailand och den underbara (so fucking hot) varmen!

och utan de tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet ar det lite svart att skriva bra, men jag gor mitt basta och jag hoppas ni forstor.

Har bade badat och shoppat massa pa bara 4 dagar, och vi har haft sol och varmt varje dag, peppa peppa!! imorgon blir det stranden och om nagon dag phi phi island och maya beach!

Gjort manikyr ocksa, sa javla skont och sa javla snyggt. Idag var vi och shoppade pa BIG C har i phuket. Jattebilligt varuhus dar thailandarna sjalv handlar.
Jag kopte:
Ett par slitna jeans
Ett Ed hardy linne
2 par orhangen
8 par armband


sammanlagda priset: 380kr! Kan de bli battre?

kan tyvarr inte bjuda pa nagra bilder, da jag inte har sladden till kameran med mig, men pa 4 dagar har vi tagit 300kort, kommer vara slut pa alla 2000 som far plats innan jag aker hem!

                         


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback