Jobbhelg & 13 månader

I helgen var en riktig jobbhelg för mig och mike. Gick förbi varandra lite i dörren där och jobbade olika timmar på dygnet, men så kan det ju vara. Snart har vi ju 17 dagar med varandra att njuta i Thailand :)

För övrigt var det faktiskt 13 månader i lördags för oss. Månaderna bara rullare på och kärleken förblir den samma. Är lika kär varenda gång jag träffar min älskling och jag får lika mycket fjärilar i magen varenda gång vi inte sett honom på några timmar. Kalla mig knäpp, men jag är bara kär!

I veckan är det också mycket som händer. Jobb & massa, massa plugg, men även lite nöje. På lördag ska jag och fira sara, och vad ska man ha på sig? Blir nog svart kjol, strumpbyxor och någon cool tröja under? Får se, får se... Jag har ju en del klänningar också (A) Kanske mitt nya blåa fynd med svart skärp och accesoarer?
Jag såg dock mina guldskor på en tjej igår och jag vill använda dom, fan va snygg dom är!

 




kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback