Oh, what a day!

Vilken dag de var igår, och vilken dag de är idag!

Igår var ingen bra dag för min del, allt verkade gå fel och ont i både ryggen och vänstra benet.... Inte bra inför en 2timmar lång jazzlektion. Och idag är de balett. Får väl säga att de enda bra igår var min underbara pojkvän som pumpade min cykel och gav mig ryggmassage jäääättelänge (A) helt underbart.

Fick massa nyeheter igår som inte är roliga, riktigt rasande var jag när jag kom hem och om en liten stund ska jag tack och lov träffa vice ;) aka Sara och fixa röran. Thank god! Annars hade de blivit jobbigt!

Idag direkt efter ska skolan ska jag cykla iväg och möta upp Matilda och börja jobba kl 15:00, jobbar till antingen 00 eller 01 inatt. Gissa om jag kommer vara helt slut?

Hoppas er dag blir bättre än min var och är! :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback