Två möten innan kl: 12!

En stressig fredag samanfattar min dag ganska bra, men nu ska jag alldeles strax hem och mysa med min älskling med gotta och hämtmat!

Först idag var jag på studentkommité möte och fixade upp mössprovningen! Info finns på Vasastudent.blogg.se och såklart över hela vasaskolan.
Efter det så möte jag och Vanessa upp Bella och vi jobbade med vårt PA, kontaktade spegeln och fick komma och kolla, så nu är lokalen bokad! helt underbart :)

Efter svenskan har vi nu fortsatt med PA och gjort upp planer till vår individuella projektplan. Gissa om jag har haft en produktiv dag ?


bara mys med älskling idag, efter igår och idag är jag verkligen utmattad!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback