VILL-MÅSTE-SKA-HA!

Visst har det blivit fruktansvärt kyligt på kvällarna? Har inte kunnit beskriva det för någon, så glider erika in idag och säger ordet jag letat i evigheter: bitande! Kylan nu på kvällarna är verkligen bitande kylig och jag hatar det! Man måste ju hålla ut med höstjackan och stora halsdukar, vantar och mössa ett tag till, men när jag kommer hem från Thailand ska jag köpa en vinterjacka!

Hittade min älskling idag, på stadium, när jag och Vanessa strosade runt, och kom sedan 20minuter sent, men det är en annan story ;) Jag hittade i alla fall en peak performance jacka för 3799kr! Lite väl dyrt, men den är klassiska och man kan ha den i bra många år med tanke på den grymma kvaliten. Dom är så lätta och smidiga, vilket behövs eftersom man ändå använder den typ halva året tyvär...

Hoppas dom har min strl när jag kommer hem :)



kommentarer
Postat av: Erika

hehehehee ;)

tänkte också köra på en peak nu i vinter, en svart jävel. men som sagt, det kostar. :o

2009-09-29 @ 20:23:19
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback