Det blev ju fan billigt ju!

Hej allihopa!

Idag har jag haft en lång dag, med bara dans från 10:00-16:30. Gissa om jag är slut? Första gången jag sitter ner idag, eftersom jag duschade direkt jag kom hem, och stekte pannkakor, mums!

Var på life butiken idag inne på nian. Och de rekommenderade att köpa nattljusolja också, för att kombinera. Hade läst att det gav ännu bättre effekt så fick bli en sådan också. Tar jag en tablett om dagen av varje, vilket är rekommenderat, så räcker burkarna i drygt 3 månader, för ynka 194kr! Kommer sjävlklart uppdatera om hur det går, och se om jag rekommenderar det. Tar dock 2 månader innan man helt kan säga om det funkar eller inte.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback